fredag 8 november 2013

Skolan.

När jag vaknade imorse så var min mage relativt platt ändå. Inte som när man fastat över hela dagen och natten men ändå. Jag hade ju ätit kebab så jag är ganska nöjd ändå. Nu har jag fastat i 18 timmar och 40 minuter. Vågar knappt äta i skolan längre, det som gick så bra innan lovet... Men antar att det är för att jag inte har ögon på mig längre, som jag även hade under lovet. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen över det. Både och antar jag, i olika perspektiv så klart.

Sitter i skolan och diskuterar mitt ledarskap under veckan i en loggbok, går sådär men tror jag är klar snart. Ska opponera på en annan tjejs och hon ska opponera på min. Vill inte. Jag vill bara att skolan ska bli tom så jag kan plugga ifred. Vänta tills Erik slutar och sedan möta honom i stan, försöka få med honom på bio. Vill se "Mig äger ingen", den verkar bra men samtidigt jobbig.

Vet inte hur det blir med mat idag, lär ju inte gå bra ikväll. Då är det lika bra att jag inte äter i skolan. Kompensation, you know it.

1 kommentar:

  1. Har du provat att äta nyttigt i regelbundna tider i lite mindre portioner men tränat tex en 20-30 min promenad varje dag?
    Jag tror inte på fasta som ett bra tillvägagångs sätt. Men det är ju bara min åsikt.

    SvaraRadera