fredag 1 november 2013

Ånger.

Var i stan igår med Erik. Han åt på PizzaHut som jag verkligen inte ville ha. Sedan gick vi mest runt och tittade, det var mysigt. Han "tvingade" mig att äta något, eftersom att jag inte ätit och klockan snart var 18. Blev ett litet Happy Meal, usch. Önskar att jag bara valt en halv Subway istället. Mycket bättre och bara hälften av kalorierna typ. Sedan skulle vi på bio. "Don Jon", den var ganska rolig faktiskt. Lätt film. Innan det köpte vi godis. Jag åt en sådan där påse med M&M och drack pepsi max. Efter filmen får vi en impuls att åka till Kista och se Gravity där. Inte som man tänkt sig, men ändå väldigt bra tycker jag. (Jag tycker i och för sig att nästan alla filmer är bra. Nästan!)

Så ja, lite godis smakade jag av Erik. Kul, lär väl ha kommit upp i max 2000 igår. Varför äter jag så mycket VARJE JÄVLA DAG? Jag behöver få kontrollen tillbaka, känns som att jag är fast i något mekaniskt äta-bara-för-att tillstånd.

Jag ångrar så mycket jag ätit. Och vet ni vad jag åt till frukost? Några ballerinakakor. Jag ångrar dem också.

2 kommentarer:

  1. sv: jadu, jag beundrar dom som har kontrollen att äta lite och regelbundet :) jag är ju allt eller inget så kan ju fasta om jag verkligen verkligen vill men kan ju inte sluta äta alla andra dagar när jag äter så haha. kram

    SvaraRadera
  2. ångrar igårkväll/imorse jag också..:( kram<3

    SvaraRadera