tisdag 26 november 2013

Sömnlös natt.

Erik la sig vid tio igår och jag försökte sova men det gick inte.  Lekte lite med telefon till halv elva och övergick till datorn. Satt vid den till elva och försökte sova igen. Gick inte.  Höll på mef telefonen igen. Kvart i ett blir klockan och Erik vaknar till och klappar mig lite på ryggen.  Börjar gråta och han förstår ingenting. Men han tröstar mig och ångesten lättar. Hakv två så försöker vi sova tillsammans,  igen. Han somnar direkt och jag tror jag somnar kring två. Lagom trött när man vaknar igen. Hatar det här. Trött på morgonen men pigg på kvällen.  Ångesten håller mig uppe på natten trots att jag är trött.

Sitter i skolan.  Tänkte äta skollunch men maten verkar äcklig och jag har för mycket ångest. Lär bli en bar senare. Nu vill jag bara sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar