onsdag 20 november 2013

Pannkaksångest.

Pannkakor.


Det är jävla pannkakor till lunch i skolan. Gott men så jävla ångestladdat. Speciellt i skolan. Rädd för hets. Nej, då äter jag hellre inte. Kanske tar jag en proteinbar. Är ju inte ens hungrig,  bara sugen. Och skolpannkakor skulle jag inte känna mättnad av. Inte större mättnad än vad jag redan känner. Så det är bättre att låta bli.  Så jag inte sitter under nästa lektion förlamad av ångest över 10 pannkakor och inte kan arbeta med min vetenskapliga rapport som ska in idag.  Stor uppgift, gruppuppgift dessutom, i ledarskap och organisation.  Orkar inte.

Idag är det premiär för Hunger games. Skulle vilja se den, väntat aslänhe, men behöver plugga så får se om det finns någon chans att jag ser den idag.

Shit, kan inte sluta tänka på pannkakor.  Pannkakor med sockrig sylt och bara äta, äta, äya. Jag vill hetsa. Pannkakor med sylt, pommes med sås, pasta, chips,  bullar, glass, choklad , godis,  mat, ALLT! Sa jag att jag vill ha pannkakor?

Verkar som att jag får äta en proteinbar snart.  Vill inte riskera att hetsa. Det var länge sen.  Visst jag har överätit men en riktig hets var länge sedan.  Vill gärna fortsätta ha det så.

1 kommentar:

  1. Hur många kalorier tror du att du kommer upp i per dag i snitt? :)

    SvaraRadera