måndag 4 november 2013

Och jag vill bara ta tillbaka allting.

Jag vet inte vad jag ska skriva.

Idag är jag ledig, det är skönt men imorgon börjar skolan igen. Hur fan ska jag kunna äta där? Jag vill inte. Jag kommer säkert fuska och inte äta, hoppas bara att jag inte ljuger mer för Erik men jag har ju berättat tidigare när jag inte ätit i skolan eller bara ätit lite, så det borde inte vara några problem. Om det nu ens skulle hända.

Jag är inte hungrig men jag äter ändå. Hur mycket som helst. Hetsar nästan ibland. Men det känns inte riktigt som hets, eftersom att kontrollen är borta hela tiden. Och inte bara när jag äter. Hetsar jag hela dagarna då? Jag vet inte. Jag är så förvirrad.

Jag önskar nästan att jag kunde ta tillbaka det jag sa till Erik. Så jag kunde ljuga lite till, känna lite mer kontroll och vara lite gladare. Jag är hemsk. Jag önskar att jag var sjukare, så jag kunde bli smal, så jag kan ha kontroll, så jag kan bli lycklig. Jag vet att det inte är så, inte på riktigt men ändå önskar jag. För jag är hemsk.

1 kommentar: