söndag 24 november 2013

Helguppdatering och MSI!

Jag vet att jag skulle skriva igår men det blev inte så. Har varit hos min pappa i Norrtälje från fredag kväll till söndag förmiddag. Nu alltså. Sitter på bussen mot Stockholm. Älskar bussen. Så stor och den har internet. Fint väder är det ute också. Natur överallt. Blir en mysig resa.

Erik var med också, förutom när han jobbade. Så söt som orkade åka fram och tillbaka. Han är verkligen det finaste som finns. Vad har jag gjort för att få honom?

Har haft för mycket ångest för att skriva. Ätit så jävla mycket. Även lagad mat som inte jag gjort. Det är extra jobbigt för mig. Hur som helst så gick det bra ändå. Idag när jag vaknade kändes magen platt och den var riktigt fin när jag drog in den, så det får jag vara glad för.

Sitter och lyssnar på Mindless Self Indulgence just nu. Jag och min vän Alex ska se dem ikväll! Hon och jag såg dem för ett år sedan på samma ställe, Klubben vid Fryshuset. Var riktigt nice, så hoppas det blir minst lika bra idag!

Nej, nu ska jag försöka njuta av resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar