söndag 24 november 2013

Hemma men ska ut igen.

Hemma.

I stan gick jag förbi Eriks jobb och gav honom en mobilladdare, åkte sedan hem. Nu har jag varit här ett tag, skrivit ut biljetter till MSI och duschat. Var lat och duschade kroppen. Så mössan åkte på för att jag inte orkade blöta ner det för då skulle jag behöva föna. Hej äcklig och lat!

Får se när/om jag äter. Uppe i 18 timmars fasta just nu. Var jättenära på att hetsa när jag kom hem. Såg i min stash på rummet att jag hade en halv Bounty (139 kalorier), en liten förpackning med riskakor (110 kalorier) och en påse med MM´s (ca 500 kalorier). Och hade mer saker men det var de sakerna jag ville ha först. Hade nog kunnat äta åtminstone riskakorna men var rädd för att väcka hets. Varför kan man inte bara vara smal och normal? Istället är man tjock och helt jävla cp i huvudet.

Jag måste väga 54-55 till jul. Måste få chans att väga mig. Jag kan väga 57 men jag kan även väga 59. Lite läskigt. Behöver nog fixa en egen våg alltså... Någon som har en "hemlig" våg? Funkar det bra?


Jag tänkte dra nu, ska möta Erik ett tag igen. Ge honom lite saker han behövde hemifrån, ja jag är fantastiskt snäll! Kika eller messa mig gärna, för nu har jag en tråkig tunnelbaneresa framför mig. Inte alls lika mysig som bussresan.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte nån kontroll alls just nu men tack för att du tror det ;).. Antar att det var nåt inlägg med träning du läste o det gick rätt bra ett tag faktiskt, men äter för mkt.

    Jo men vikter kan se olika ut på olika människor o fett o muskler kan sitta på olika vis o ställen på kroppen, vi måste komma ihåg att vi inte ska jämföra kroppar med andras utan endast efter hur en själv mår o ser ut i spegeln.

    Många kramar <3

    SvaraRadera
  2. ja, tills priset av en bred röv med enorma höfter så har jag alltid haft thigh gap. hatar det. har hellre en benstruktur som sitter närmare varann, så att benen ser rakare ut, om du förstår? :(
    vad det gäller övningar så kan jag inga specifika eftersom man inte kan punktförbränna på kroppen. men typ konditionsträning och squats är alltid bra. men sätt inte ditt värde i thigh gap och sträva inte efter just den kroppsdelen eftersom den oftast beror på skelettet på insidan av människor. och du? du är så jävla bra och kämpa på. din styrka inspirerar mig, hur du orkar fasta och stå emot hets så länge. håll ut fina <3

    SvaraRadera