tisdag 26 november 2013

Muffins och Erik.

Det blev 16 timmars fasta. Patetiskt. Inte ens värt att kallas fasta. Snarare skippa frukosten och äta en aningen senare lunch. Suck. Aja, åt en proteinbar för 230 kalorier. God som fan, tog typ en halvtimme att äta för att jag inte direkt var hungrig men var sugen så ville spara på den och ladda energi. Efter skolan idag ska jag möta Alex och vi ska leta julklappar.

Väl hemma så ska jag baka muffins som vi ska ha i skolan imorgon, någon grej där vi försöker dra in pengar till vår student. Snaaaark, orkar inte. Men Erik ska antagligen komma, så jag bidrar med muffins och en Erik. Och vad är bättre än muffins och Erik? Antagligen ingenting.

2 kommentarer:

  1. det går väl hyffsat fort när man väl släppt hetsandet och inte kan tänka sig en dag utan träning, men tänk också att det går dubbelt så fort att gå upp all vikt igen. går oftast ner lagom mycket på två månader, medan knappt 2-3 veckor gör att jag går upp allt igen. tror nog hellre att jag vill ha svårt för att gå upp och därmed svårt för att gå ner, så att man nästan kan äta utan att förändras kroppsmässigt. haha, vet inte om det makes sense men ibland så känns det bättre!
    du är bäst och förtjänar lycka här i livet. lycka och frihet. inte den här skiten. spy är jag inte heller bra på, tror alltid att alla får upp mycket mer än mig, att inte allt kommer upp osv osv. det suger. bättre att vi slutar hetsa istället, eller hur? än att försöka bli bättre på att spy liksom. vi borde bara äta lagom och träna lagom och njuta lagom av livet. riktig hycklare men ändå, det är ju så sant!
    styrkekramar. <3

    SvaraRadera
  2. sv: stark och stark vetefan, har väl en bättre period just nu bara :)

    SvaraRadera