onsdag 27 november 2013

Pannkakorna vann, jag ville leka normal.

Hamnade nog på 800 kalorier igår. Kändes bra. Behövde det.

Något jag inte behövde var skolans pannkakor idag men de åt jag. Säkert 600 kalorier till lunch. Jag är så jävla äcklig. Jag ville ju bara verka normal. Kan ingen bara döda mig?

Baka muffins igår, till skolan idag. Är matkväll för att dra in lite pengar till studenten. Så lär vara i skolan halvlänge, kanske måste äta också... Erik kommer dock, både som stöd för studenten och som stöd för mig. Finaste. <3

Har ångest och känner mig riktig fet idag, vill bara springa bort allt. Eller svälta bort allt. Eller skära bort allt. Eller åtminstone bara bli av med allt äckel. Hatar mig själv.

Hannah skrev ett inlägg om hat idag, kände igen mig i väldigt mycket. Tyvärr. Så jävla hemska saker som jag tror många känner igen sig i, saker som man inte ens ska känna hat för. (Fast man får ju hata en del saker med.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar