måndag 25 november 2013

MSI, skola, ångest, långt inlägg.

Igår fastade jag i 22 timmar och åt sedan en ihopplockad sallad från Hemköp. 300-500 kalorier, jag vet inte. Är dålig på sådant och åt heller inte upp den. Sedan var det konsert. Så. Jävla. Bra. Gillade dock inte förbandet men MSI levererar! Måste ha bränt en del kalorier ändå. Stå plats, alla står och hoppar, trycker och smådansar/rör på sig i alla fall. Stört att man ens tänker på kalorier under en konsert... Hur som helst hela bandet var AWESOME! Fick två kramar, en från gitarristen och en från basisten. Fick även tre av fyra autografer, allas förutom sångarens. Köpte även en tröja där med MSI, grymt! Velat ha det aslänge!!!

Jag och min kompis missade honom. Så ledsen, då han är grym! Efter detta åker vi hemåt med en varsin cola zero. Men det tar inte slut där. Kebab på Falafelkungen dyker upp i vårt samtal och Erik är i Odenplan och spelar på IO. Så alla tre möts vid Falafelkungen och käkar en varsin prinstallrik innan vi åkte hemåt. Åt dock inte hela, plus det var en mindre portion. Efter det missar vi tåget och får vänta i 25 minuter. Kommer hem runt ett och däckar vid två. Tror kalorierna kom upp i cirka 1100-1300.

Astrött i morse alltså. Helt borta framåt eftermiddagen och nu är jag så klart relativt pigg medan Erik sovit i lite mer än en halvtimme. Vi såg de två första avsnitten av Supernatrual och jag tror att vi båda gillar den mer än Game of Thrones. Så det verkar som att vi bytt serie haha!

Åt skollunchen idag, korvstroganoff med ris och sallad. Mycket sallad, lite ris och mellan korvstroganoff. Kanske 350 kalorier. Åt ingen riktig middag hemma utan bara skit. Så ligger tyvärr på 1300-1400. Inte hets men helt klart en JÄVLIGT ONYTTIG överätning. Självklart så har min bästa vän även varit på någon danskurs idag och bränt massa medan man själv är fet som fan. Kul, verkligen. Har sådan jävla ångest.

Det känns som att jag går sönder. Ett, två, tre, fyr. Nu går jag i kras. Ångesten förstör hela mig. Jag kan inte sova. Jag önskar att jag var hungrig. Varför är jag mätt? Varför har jag ätit så här mycket? Kan ingen bara trolla bort allt fett? Kan ingen bara tvinga mig att bli smal? Jag kan vara inlåst i ett hus med nyttig mat som någon annan ger mig, ett gym där någon bestämmer vad jag ska göra och sedan plugga och kolla serier/filmer resten av tiden.

Hoppas på att fasta imorgon. Inte ätit sedan tio över åtta så skulle vara grymt med åtminstone 20+ timmar. Eller kanske äta något nyttigt i skolan och kanske träna. Verkar inte vara så mycket i skolan så borde träna. Så jävla fet och lat.

1 kommentar:

  1. önskar också att jag hade blivit inlåst i ett hus med massa nyttig mat, träningssaker som du säger. hah:/ kram<3 Kul med konsert!

    SvaraRadera