måndag 11 november 2013

Trööööööööööööött.

Jag har inte orkat blogga.

I lördags så fastade jag i 22 timmar, ovanligt. Erik tvingade i mig en liten subway. Åt sedan onyttigheter och hamnade ändå någonstans mellan 1100-1400 kalorier. Tack.

Igår vet jag inte ens hur mycket jag åt, vill inte tänka på det. En positiv sak är dock att min mammas sambo försökte gissa min vikt och sa runt 50-55, inte över det. Trots att jag väger 59, vilket han inte trodde. Kändes skönt. Men sedan ser ju han knappt förändringar så man vet ju inte, men tänker vara nöjd ändå.

Är dötrött. La mig vid ett och första alarmet ringde klockan sex. Då stack Erik, så mer synd om honom men ändå. Jag har varit i skolan sedan 8 fastän jag börjar 9. Ska ha muntlig redovisning av en vetenskaplig rapport idag, grupparbete. Kul. Grejen är att vi knappt har resultatet färdigt och diskussionen har vi inte ens börjat med. Så jag kom tidigare för att vakna lite, tror de andra kommer vid halv och då ska vi plugga. Sedan ska vi även få lektionstid och förhoppningsvis lunchen. En tjej i min grupp sa att vi kunde äta lunch snabbt och sedan plugga. Jag tänkte bara "Hahah, vad säger hon? Vadå lunch?", sedan kom jag på att normala människor äter lunch i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar