fredag 29 november 2013

Vad är detta? Ingen hets i alla fall.

Igår åt jag inget mer i skolan förutom de där två jävla kakorna. Sedan åt jag middag med Erik. Vi delade på thaimat. Dock åt jag mest glasnudlar och majs från salladsavdelningen, några små vårrullar och en bit kyckling. 600-800. Så låg totalt på 800-1000 kalorier igår.

Idag var jag på SACO-mässan. Helt värdelöst, så jävla besviken.

Fastade i 22 timmar och avbröt med något jag trodde skulle bli hets. En hallongrotta, en bit Bounty och en Digistivebar. Alltså 120+139+115. Men gör även nudelsoppa just nu... Fattar inte varför. Är inte ens hetssugen. Bara cravings på något salt. Borde skärpa mig. Får se om jag äter soppan eller inte. 370 kalorier känns inget som jag direkt vill ha i mig just nu. Men ändå vill jag hetsa för 5000. Hade dock inte så mycket hetsgrejer hemma som jag ville ha/vågade ta. Vi får se hur allt blir. Känner mig så jävla kass!!!

Visst det är inte en hets men det känns så jävla konstigt. Så jävla konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar