onsdag 6 november 2013

Minifasta.

Fastat omedvetet i 16 timme.  Vet inte om jag ska äta ett äpple snart eller inte. Är väldigt sugen på thaimat och speciellt glasnudlar som de brukar ha vid salladsbordet. Varit sugen på glasnudlar i två dagar.  Så jävla gott!

Tillbaka till fastan.. jag vet inte hur jag ska göra. Det känns skönt även om jag vet att det är fel. Vad ska jag säga till Erik? Mamma kan jag ljuga för men Erik vill jag helst vara så ärlig som möjligt mot.

Kanske bryta med thai? Dumt men gott. Vi får se hur det blir.

1 kommentar:

  1. Jag kan inte tvinga dig att göra någonting, men av egen erfarenhet så efter att ha fastat är det inte särskillt bra att avbryta med något som thaimat(eller något man lätt hetsar över huvudtaget). Avbryt med någonting som du vet att du inte kommer hetsa ch sen käka thaimat kanske?<3 btw, har för mig att glasnudlar inte är så farligt? kram!<3

    SvaraRadera