torsdag 7 november 2013

Jag är äcklig.

Wow, jag är faktiskt groteskt tjock. Det är inget jag inbillar mig. Jag SER ju, fett överallt. Ångest överallt. Det jag hatar mest när man bara äter middag och lite efter det är att jag är mätt på morgonen när jag vaknar. Positivt på så sätt att jag inte vill äta, men jag blir så jävla äcklad av mig själv. Det bästa är ju att ha fastat under dagen OCH natten, vilket jag nästan aldrig kan. Hänt två gånger typ? Blev ju mina 45 h och 46,5 fastor. Bästa någonsin. <3

Sjukt att tänka så men nu orkar jag inte bry mig. Igår när jag inte visste om det var en bra eller dålig dag så tänkte jag ur ett friskhetsperspektiv. Nu känner jag fuck friskhet, jag vill blir sjukare. Jag ska bli smal. Jag är trött på det här, den här kroppen, mig själv. Det räcker nu! Jag vill i alla fall ner till 53-55 igen, då trivdes jag okej och då passar mina kläder som de ska. Nu när man väger 60, tror jag, så hatar jag bara mig själv så jävla mycket. Kunde jag inte fått vara lång och kunnat väga 60 och vara smal på den vikten? Nej, istället är men en kort, fet, äcklig idiot som inte är något värt.

Ingen aning om målet idag. Jag börjar skolan 12:15, alltså efter lunch. Vet inte om jag kanske ska träna idag, inte tränat på länge, så kanske dags snart. Då höll man åtminstone vikten. Jag sprang ju en del förut, så då gjorde det inte så mycket att jag hetsade men sedan när jag inte tränade längre så började hetsvikten smyga sig på. Eller kasta sig på snarare, det gick så fort! Slutet av sommaren. Ugh.

Hur som helst, ska försöka att inte äta något i skolan. Max ett äpple eller en bar, kanske köper en cola noll att ha i skolan. Vatten och tuggummi har jag, det är bra. Fast ska försöka dra ner på tuggummina tror jag, tror de gör mig lite svullen. Igår under min fasta så var jag svullen fast jag inte borde vara det. Någon som vet?

3 kommentarer:

  1. Alltså, som tjej är man ju fan svullen jämt. Mens, ägglossning, det är liksom bara att välja. Hatar det.

    SvaraRadera
  2. Jag vet precis hur du menar, lixom vara kort och inte kunna vara smal fastän man inte väger så mycket."

    SvaraRadera
  3. man kan bli uppblåst av att tugga massa tuggummi ja!:/

    SvaraRadera