fredag 8 november 2013

Trött.

Sitter i skolan och är så trött! Jag håller på och skriver ett PM i skolan, inte så roligt. Speciellt inte när man fastnat och den läraren man behöver inte finns tillgänglig och den lärare man har inte kan hjälpa en. Känner att det går bra...

Funderar på att arbeta med en annan uppgift, som är en gruppuppgift men struntsamma. På måndag är det muntlig redovisning av det skriftliga arbetet, dock behöver det skriftliga inte vara klart förrän en vecka senare, vilket är skönt åtminstone. Hur som helst så måste jag sammanfatta resultat och kanske lite diskussion. Det är en vetenskaplig rapport, så det är ett relativt stort arbete. Inte heller så roligt.

Jag är inte hungrig men jag är sugen. Fast jag är nästan aldrig hungrig, eller jag vet inte riktigt vad hunger är. Det som får mig att äta är när jag är uttråkad, har cravings, hetsar, äter för någon annans skull. (Erik, mamma osv.) Eller jag äter väl mest för Eriks skull och sedan äter jag framför andra bara för att visa att jag äter. För jag äter ju. Mycket dessutom, usch. Ibland är jag ju hungrig, men som sagt så känns det som att jag tappat hunger och mättnads-känslorna. Jag vet inte vad normal hunger och normal mättnad är. Mättnad för mig är när man har ont och mår illa i princip, men jag antar att mellanläget är den mättnaden som är bra. Den jag känner nu. Fast jag har inte ätit än men klockan är inte så mycket, dock kan det ju ta tid innan jag blir hungrig.

Åh, vad mycket skit jag skriver egentligen hahah. Jag vill sova och äta fast ändå bli smal. Är sugen på något kaloririkt men hoppas att jag fastar eller bara äter proteinbar och/eller äpple i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar