tisdag 19 november 2013

Tandläkarbesök.

En kompis i skolan fick mig att följa med och äta lunch igår, så ingen fasta där. Klumpigt nog säger jag "Åh, har de gjort om här?", i matsalen alltså. Hon sa att det var några veckor sedan och att hon hade märkt att jag inte ätit där på ett tag. Jag skrattade bara bort det och tog en normal/stor portion mat. Kebabgryta med ris. Gott men ångest. Fast det var väldigt starkt så jag hoppas att det höjde förbränningen lol.

Åt sedan middag med Erik. Makaroner med köttbullar och ketchup. Så åt ju inte så mycket igår ändå, plus en liten chokladboll. Kunde varit värre, men kunde varit bättre.

Idag var jag hos tandläkaren, de ville kolla hur det såg ut i och med att jag inte haft tandställning på snart ett år. De var jättenöjda och jag med. Fick även en slags gipsfigur av hur tänderna såg ut förut. Kanske kan fixa en bild!

Har svenska nu och haft det i en timme. Inte ätit än så fastat i 19 timmar och 20 minuter, vilket känns skönt. Börjar dock få cravings. Har alltid problem med cravings snarare än hunger. Skumt.

1 kommentar:

  1. Samma här! Hungern är inte problemet, det är när man får sötsug eller cravings som det är hemskt jobbigt

    SvaraRadera