onsdag 13 november 2013

Rubriker är tråkigt.

Det har gått bra i skolan idag. Faktiskt. Och det har varit riktigt skönt, för det behövde jag. Behövde det för att orka. Man orkar inte prestera hur länge som helst när pressen blir för tung och inget känns tillräckligt bra. Så den här dagen behövdes.

Har ätit cirka 700-800 kalorier idag, känns bra. Jag var stolt över att jag ätit den där proteinbaren i skolan, eftersom att jag knappt äter där längre. Erik tyckte ändå det var för lite och jag blev ledsen och ville hetsa. Köpte till och med massa choklad men åt inget av det. Middagen och ett litet onyttigt snack räckte. Som tur är! Han är jättebra och försöker förstå mig men det går inte riktigt alltid...

Imorse kändes magen platt, speciellt när man drog in den. Det är det jag älskar med mina fastor och när jag äter lite. Som igår, fasta i 24 timmar och sedan äta 350 kalorier. Underbart! Nu känns magen lite mer som en degklump men jag hoppas den känns lite platt imorgon i alla fall.

Jag har sovmorgon imorgon, så jävla skönt. För jag har varit så trött de senaste dagarna så det ska verkligen bli skönt att sova ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar