lördag 2 november 2013

Inte ett så positivt inlägg.

Känner mig så jävla fet.

Åt som sagt ca 5 Ballerinakakor. Sedan åt jag inte på hela dagen, sedan blev det kväll. Bam. Åt ris med korvstroganoff. Dock glad att jag bara åt en portion, som jag tror var normalstor max. Det är en av mina favoritmaträtter, alltså triggande. Hade jag slutat där hade jag varit så nöjd! Sedan såg vi film och jag åt en GB Sandwich, lite B&J ur mammas burk och en hel påse skruvar. Bra där. Vi har 4 burkar B&J till i frysen. Erik köpte fem eftersom att de bara kostade 30 spänn styck.

Imorgon är det Alla Helgona-firande typ. Vi går vid Skogskyrkogården och sedan drar vi och käkar hos gammelmormor. Skillnaden idag är att vi ska till mormors bror istället. Men lär väl vara gammelmormor som står för en del av matlagandet kan jag tänka mig. Mormor är sjuk, som sagt. Så det kommer nog vara lite jobbigt.

Jag vill flytta hemifrån, bort härifrån med Erik. 2015, så jag längtar just nu. Tänk att bara dra till gymmet utan att bry sig om klockan. Nu vågar man ju inte p.g.a mamma. Jag orkar inte med det här livet. Det är knappt värt att kallas liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar