fredag 7 februari 2014

Besatt!

Slutade halv tre och klockan är tio i fyra. Sitter kvar i skolan och pluggar engelska. Skriver om pro ana och pro mia. Enkelt och lite kul. Intressant hur man kan få nästan allting att handla om ätstörningar... Hej besatt!

Jag åt ett päron också så ligger på 431 kalorier. Känns dåligt på två sätt. 1. Komiskt att läsa om pro ana och ändå äta. 2. Komiskt att skriva om pro ana och pro mia när man själv antagligen har problem.


Jag är trött. Den här dagen har varit långsam och tung. Hoppas att jag blir klar relativt snart. Håller på med resultat-delen och sedan har jag bara diskussionen kvar. Samt att göra en liten sammanfattning på max 100 ord. Måste dock snart dra från skolan eftersom att jag ska möta Erik och vi ska åka hem tillsammans. Jag behöver dock plugga hemma så klart, så det känns segt. Men då får jag ändå en liten paus i pluggandet när jag åker hem. Känner mig helt klart seg. Hela huvudet känns som mos.

Är rädd för överätning idag. Är sugen på att äta en B&J till middag. Inte bra. Innehåller 1150 kalorier, i alla fall den jag vill ha. Tjockis. Nej. Får inte. Ugh. Varför är jag så jävla sämst? Väljer socker och skit framför nyttig och näringsrik mat. Även när det handlar om samma kalorier. Så dumt, så jag. Så jävla Nathalie-aktigt. Jag undrar hur det blir i helgen alltså. Jag är lite rädd. Jag har haft fyra ganska bra dagar och den här kan bli bra, okej eller dålig. Så länge den inte blir dålig så är jag nog nöjd. Rädd, rädd, rädd. Mamma är och handlar också. Vem vet vad hon köper som kan fresta en! Vem vet om Erik vill köpa något på vägen hem som kan fresta en! Åh, jag vill bara hetsa men ändå vara smal samtidigt som jag vill svälta/restricta och vara smal. Fuck cravings. *Dricker vatten*

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha kladdkaka. Lite frasig i kanterna, mjuk i mitten. Gärna med vispad grädde till. Men, det blir en kopp te istället *suck*

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där verkligen... Jag väljer också sötsaker framför mat, men vill bara bli smal, så dumt liksom.... :/

    SvaraRadera