måndag 24 februari 2014

Godnatt.

Intag: 841 kalorier.

Jag höll målet idag på 900 kalorier, trots att jag känsloåt choklad på dagen. Inte ätit sedan klockan tre och det känns bra även om mat är det enda i mitt huvud. Men det är det ju hela tiden. Spelar ingen roll om jag ätit eller inte eller vad jag gör. Tänker satsa på en 24-timmars fasta minst och det lär ju inte bli för svårt.

Såg "Thanks for sharing" idag. En film om sexmissbrukare. Såg även klart serien, för andra gången, Starved. Folk med olika ätstörningar som går på möten. Tänker på det MyDearestDarling skrev här om dagen om att ha sådana möten för ätstörda här i Sverige. Det låter helgrymt. Har dock hört något om anonyma överätare, fast de tar emot folk med alla storlekar och ätproblem. Låter intressant. Nu orkar jag inte med mig själv något mer. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar