torsdag 13 februari 2014

Vad ska man äta till middag?

Träffade min kompis ett lotet tag men vi fikade inte. :)

Var hemma ganska länge. Kollat bloggar och thinspo. Ätit runt 350 än så länge. Målet är max 1000 kalorier.  Middagen lär hamna på 350-440 beroende på vad jag väljer. Funderar på soppa eller fiskbullar. Inte bästa maten men inte ätit riktig mat sen i helgen. Vad ska jag äta? Tomatsoppa med pasta i för 350, nudelsoppa för 370 eller fiskbullar för 440. Gäller bara att välja. Eller komma på något annat. Kan inte väga eftersom att mamma tydligen valde att inte jobba idag. Så måste ta något jag redan vet kalorierna i. Kommer ändå hamna inom gränsen men rädd att jag ska äta skit efter. Måste ha kontroll nu.

Vad ska du äta? :)

1 kommentar:

  1. redan ätit, fast det berättade jag ju för dig.^^ Hade jag varit tvungen att välja utav dom tre hade det blivit tomatsoppan med pasta i för 350.

    SvaraRadera