torsdag 13 februari 2014

God morgon.

Sitter i skolan. Hade svårt att somna, som vanligt. Känner mig seg, också som vanligt. Såg Frozen 1,5 gång igår. Min sovfilm haha. Älskar den! Såg dock hela första gången men somnade när jag satte igång den igen. Tror jag somnade runt 2 så det känns ganska bra ändå. Fast spelar ingen roll nästan, ändå trött hela tiden haha.

Har inte ätit något än och vet inte alls hur jag ska göra med hela den här dagen. Äta eller inte äta? Träffa en kompis och fika eller inte? Plugga eller inte? Andas eller inte?

Allt känns lika tungt som innan men har åtminstone inte låtit några tårar trilla över kanten än. Kanske kommer sen. Kanske slipper det idag. Får så ont i huvudet när man gråter mycket. Uttorkad. Som tur är så har jag druckit en del vatten och det är ju bra. Det får jag fortsätta med.

Känner mig hungrig/sugen eller jag vet inte vad för känsla det är. Kanske försöker jag mest inbilla mig att jag är hungrig så att jag lurar mig själv att äta. Dock kanske man ska äta lite senare. För förbränningen och så att man inte hetsar sen. Tror det. Vi får se. Har ett päron, ett äpple som jag kanske måste kasta, en proteinbar och riskakor. Undrar vad/om jag äter. Sådana här tankar HELA tiden snurrar runt. Ganska jobbigt ändå.

Jag vill väga mig. Tycker att jag skött mig ganska bra senaste tiden trots några misstag. Hoppas på att kunna väga mig så snart som möjligt. Vill ju få resultat för det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar