onsdag 5 februari 2014

Matte.

Sitter i skolan och är trött. Alltid trött. Hoppas läkaren ringer idag,  hon sa att hon skulle göra det efter två dagar vilket det har gått nu. Dricker cola zero och borde fylla på min vattenflaska. Orkar inte nu. Har matte. Fattar inte mycket då jag hamnat efter pga missade lektioner. Stress. Prov nästa vecka. Ångest. Kommer gå så dåligt. Behöver få B i matte 3b. Minst. Hatar att hamna efter eftersom att jag är så lat och sämst på att plugga hemma. Speciellt om det är matte. Har en timmes individuellt arbete idag så tänkte utnyttja det och plugga matte och be massa om hjälp. (Som jag redan gör lol.)

Vill fasta för jag är uppe i strax över 15 timmar men orkar nog inte.  Trött, svag, sugen och var lite hungrig förut så det lär komma tillbaka. Max 1000 idag med. Hoppas det här går bra. Hoppas jag får minus nästa gång jag besöker vågen. Gått upp ju.

1 kommentar:

  1. Du får inte vara för hård mot dig själv, du har precis förlorat någon som stått dig nära och det är inte konstigt att du känner dig trött och hängig.

    Kram. ♥

    SvaraRadera