måndag 24 februari 2014

Sportlov.

Jag åt säkert 2000 kalorier igår. Jag vet inte. Ville hetsa hela dagen och smååt massor. Hoppas på att det inte gick över 2000 i alla fall.

Jag känner mig tjock men kan ändå hålla in magen på ett sätt som gör mig lite gladare. Men när jag sitter så känner jag hur allt fett är där det inte borde. Försvinn. Bort från min kropp. Jag orkar inte mer längre. Jag vill fettsugas och känna mindre ångest.

Jag önskar att jag orkade träna som förut. Vad hände? Nu känner jag att jag knappt vet om jag ens vågar gå till gymmet. Känner mig fel, fet och äcklig. Får man gå dit då? Självklart förstår jag att det bara är så i mitt huvud och att ingen där skulle bry sig. Eller? Funderar på att kanske träna utomhus åtminstone. Vi får se. Det är faktiskt sportlov nu. Då borde man sporta. Bränna dumma kalorier.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också att det var pinsamt att gå till gymmet, eller känner så varje gång jag går dit :P men det känns så bra efteråt :)

    SvaraRadera
  2. Skäms inte för att gå till gymmet. Tvärtom! Kick ass!

    SvaraRadera