söndag 9 februari 2014

Stått emot alla cravings.

Intag: 600 kalorier.

Känns riktigt bra. Slagits med många cravings. Just nu tror jag även att lite hunger är inblandad för jag skulle kunna äta det mesta. Är trött. Klockan är ett och Erik har inte kommit hem än. Hemma hos någon arbetskompis med en till arbetskompis.

Funderar på  att försöka sova trots att jag inte tycker om att sova ensam. Har druckit massa vatten idag, det är bra även om jag kissat en del. Vill väga mig varje dag just nu. Vill väga mig imorgon och se om det lönade sig att stå emot Ben&Jerry-burken i frysen.

Blev inte mycket plugg idag, men lite grann i alla fall. Så blir en del pluggande imorgon. Förhoppningsvis kommer jag in i ett bra plugg-mode och tänker inte så mycket på mat. Inte ätit sedan 18 så kan ju lätt fasta 20 timmar åtminstone. Vaknar jag klockan 12 imorgon så är det redan 18 timmar, kan vakna senare. Ska fasta minst 20 timmar. Enkelt. Fan vad nice. Det känns bra. Jag klarar det här.

1 kommentar: