söndag 9 februari 2014

I am not hungry.

Vaken. Fortfarande trött. Lär vakna till ordentligt om ett tag. Ska plugga sam senare också, eftersom att uppgiften måste mailas in senast idag klockan 00. Mys. Orkar inte men måste ändå.

Mamma ska bort idag så funderar på om man ska satsa på 24 timmars fasta istället för 20. Vi får se hur jag känner mig. Kommer förresten ha en chans att väga mig när hon är borta. Utan att behöva smyga och oroa mig att hon ska råka gå förbi.

Kände knappt hunger igår och känner ingen idag. Konstigt med tanke på att jag inte ätit så mycket. Varför är det så? Vill känna mig lätt när jag restricar/fastar. I och för sig känner jag mig nog sällan hungrig. Eller jag vet inte. Jag kan liksom inte beskriva hunger så klart. Någon som vet varför jag inte känner mig lätt?


1 kommentar:

  1. att träna med en ätstörning är cirka det svåraste som finns, du är inte alls sämst fina du. det är på en helt annan nivå än för friska människor, det kriget i huvudet, de tvångstankar, den ångesten man delar med träningen gör det näst intill omöjligt för ätstörda att antingen börja träna eller sluta träna. både och är lika förståeligt, lika illa och lika ätstört.
    <3

    SvaraRadera