måndag 10 februari 2014

Trött.

Sovit i mindre än tre timmar. Så himla seg nu. Ingen direkt hunger, lite sug dock.

Vi kollar på film på engelskan men paus nu. Vill hem och sova, mysa med Erik. Tyvärr jobbar han kväll idag så lär ta ett tag innan vi ses, ugh. Och måste dessutom plugga matte. Känns som att det är en del plugg nu och jag orkar inte det. Mamma sa något om att vi tre skulle prata idag, lär ju vara om hur dåliga vi (jag) är. På att städa och hjälpa till, trots att vi försöker så gott vi kan. Aja. Orkar inte bry mig just nu.

Jag funderar på att kanske köra HSGD igen, haha.. Ovanligt? Hmm... Nä. Men vet inte. Har en internetkompis som vill köra med mig. Vi får se hur det går. 900 är gränsen idag enligt HSGD då. Just nu vill jag äta och svälta på en och samma gång. Jobbigt.

Är så trött, kan ingen bara göra så att jag magiskt är ledig och kan ligga i sängen med Erik och sova hela dagen och titta på serier. Åh.

1 kommentar:

  1. svar: jag vet inte om det är så speciellt starkt, utan det är ju bara något som måste göras förr eller senare. kram <33

    SvaraRadera