tisdag 18 februari 2014

Titt som tätt.

Jag har ätit 416 kalorier i skolan. Fan! Hoppade på att stanna på 306. Nåväl... Det kommer bli bra ändå. Slutade halv tre men suttit kvar över en timme och försökt skriva på en uppsats som helst ska in idag. Senast imorgon vid lunchtid. Det är bara det att jag inte kommer plugga hemma om jag packar ihop och åker nu och imorgon på lunchrasten så blir det för stressigt. Ska försöka att göra klart det mesta i alla fall. Skrivit åtta sidor, 4400 jävla ord. Orkar inte. Hjärnan känns som mos. Har inte skrivit allt idag men ändå. Hahah, tänkte nyss trycka på en "spara"-knapp för detta inlägg haha. Bara för att jag är så van vid att spara nu efter att jag suttit med uppsats jäveln i timmar. Lagom psykad. Så trött på skolan. Ugh. Vill ha lov. Nu är det bara några dagar kvar, sedan jävlar. Dock har jag två stora inlämningar, som jag inte börjat på riktigt, som ska in denna vecka också. Samt att jag borde plugga matte. Både innan och efter lovet.

Har matte imorgon bitti. Inte så jävla sugen på det. Vill bara sova. Äta glass och bli smal ändå. Har jobbiga cravings men jag tänker inte ge upp. Känner mig dock riktigt trött och ögonen sviker mig lite titt som tätt. Nej, nu ska jag försöka plugga lite till så jag kommer hem någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar