torsdag 27 februari 2014

Mat och träningsprat.

Gårdagens intag: 985.
Gårdagens uttag: 350.
Gårdagens totala: 625 kalorier.

Åt nyttigt dessutom! Iaf enligt mig.

Jag tänkte ju äta frukost men var inte hungrig när jag vaknade, sedan ville Alex ät Subway så då gjorde vi det. Åt en halv med kyckling. Sedan hängde vi runt i centrum innan jag och Erik stack till gymmet där jag brände 350 kalorier. Sedan gick vi hem och duschade. Sen åt vi. Jag åt en riktigt stor portion kesellapannkakor med lättsockrad sylt. Så jävla gott, så jävla mätt. Bara den portione var 66 gram protein haha. Totalt åt jag 89 gram protein igår, vilket känns bra. 24 gram fett och 130 gram kolhydrater. Efter detta så ägnade vi kvällen åt att tvätta och spela ett spel haha. Åt ett äpple som kvällsmål bara för att jag var sugen. Kändes riktigt bra!

Beställde för övrigt lite saker från Fitness Guru igår! Fem portionspåsar i olika smaker av proteinpulver, en shaker och en proteinbar. Bara för att testa. Är lite förvirrad över hur leveransen går till men har skickat mail och hoppas att det levereras till ett ställe med postservice och inte hem till min dörr. Någon som har erfarenhet?

Hade riktigt svårt att somna igår. Såg Frozen för åttonde gången. Kunde ändå inte somna. Såg min döda mormor i typ 30 minuter, mindre kul.. Somnade senare än vanligt och det resulterade i att jag vaknade vid ett haha. Skönt att man har lov iaf. Planen idag var att äta frukost, styrketräna, äta lunch och sedan köra kondition med Erik. Nu är ju klockan alldeles för mycket för frukost och jag kommer inte hinna att äta något nu, vänta på att det ska smälta lite iaf, gå upp och träna och sedan gå hem igen. Skulle typ vara klar med styrketräningen vid tre och Erik slutar vid tre-fyra. Sedan tar det ungefär en halvtimme för honom att ta sig hem och jag brukar möta honom och så går vi och tränar. Alltså om vi säger att jag skulle vara på gymmet en timme, då är klockan redan fyra och han kanske är framme till och med. Låter kanske som ursäkter men jag känner att jag inte orkar. Blir för hetsigt. Imorgon kanske. Nu hoppas jag på att kunna väga mig ifred snart, även om det inte verkar som det. Efter det/Annars får jag väl äta någonting i alla fall. För jag ska ju ändå köra kondition idag.


2 kommentarer:

  1. DU är duktig som inte överåt. Du är duktig som inte hetsade. Du är duktig som tog frukt istället för godis när du vart sugen. Du är duktig som gymmat. Du är duktig Nathalie!

    SvaraRadera
  2. Jag har främst fått mer energi, vilket är något jag verkligen behöver.. Men den har även minskat apititen något. Huruvida den påskyndar fettförbränningen kan jag inte riktigt uttala mig om. Jag är väldigt glad över att jag har hittat den. :) Värt att testa tycker jag, den är såpass billig!

    SvaraRadera