torsdag 20 februari 2014

Seg.

Gårdagens intag: 1396 kalorier.

Kanske mindre. Var på bio igår. Hjärnan var mos och hade huvudvärk. För lite sömn, näring och för mycket plugg. Skönt med en komedi. Simpelt. Jag och Erik såg Delivery Man. Dock åt jag skit. 100 gram mjölkchoklad, tre kakor och en liten påse chips. Så det var typ 1000 kalorier på bion. Kände mig jävligt fräsch efter. Mådde illa. Försöker att inte tänka för mycket på det. 1400 är bättre än 2000. Idag vill jag inte äta något samtidigt som jag vill äta under 1000 och bra samtidigt som jag vill överäta. Så tjock. Nej, nu ska jag bli smal. Satsar på under 1000 idag. Som vanligt i princip. Har med mig en Skyr till skolan, får se om den är god. Har även en liten bar och ett äpple in case of liksom. Hoppas på att äta max 240 i skolan. Hemma har jag ingen aning.

Sitter i skolan nu. Gymnasiearbete. Nästan ingen är här. Vi är fyra pers. Känns stabilt. Är seg och vill hem och sova. Funderar på att plugga en annan uppgift som ska in denna vecka. Den är blandad. Hållbar utveckling. Den ska in i samhällskunskap, naturkunskap och engelska. Så inte nog med jobbiga kriterier från sam+natur utan jag ska skriva den på engelska också. Orkar inte. Har en till engelskauppsats också, litterär analys. Orkar ingenting. Hoppas på att bli klar med hållbar utvecklings-uppgiften idag i alla fall.


Funderar på att gymma imorgon. Erik jobbar sent och mamma ska till mormors hus och börja rensa. Om jag har ork och inte behöver plugga särskilt mycket/alls så ska jag nog försöka ta mig dit.

2 kommentarer:

  1. inte alls tjock ju, dina "stora" dagar är ju mindre än rekommenderat. <3

    SvaraRadera
  2. Lycka till med intaget och plugget finis!

    SvaraRadera