söndag 2 februari 2014

Ugh.

Jag skulle ha en bra dag idag. Jag ville verkligen det. Men så fort man tar en tugga av något så är allt förstört. Jag ligger på minst 700+ onyttiga kalorier. Hatar mig själv. Var inte ens hungrig.

Imorgon ska jag till vårdcentralen och prata lite,  antagligen ta blodprov. Vill veta varför min kropp mår så här. Jag förstår inte. Jag äter alldeles för mycket för att ha påverkat kroppen.

Ätit små pannkakor med sylt, ett halvt tunnbröd med smör och salami och sedan två godisar. Lär ju bli en till skitdag. Orkar inte. Samtidigt orkar jag inte kämpa för en bra dag som bara kommer bli misslyckad ändå. Varför satsa då, när man ändå bara får samma resultat?

Ska se film nu. Om internet grejen Erik köpte vill fungera. Vårt internet är nere. Därför det varit så tomt här. Skriver från luren nu.

1 kommentar:

  1. Jag önskar jag visste hur jag skulle göra för att få dig att tro på dig själv. kramis.<3 btw, man kan påverka kroppen oberoende om man äter för lite eller inte. Allt beror på VAD/när man äter.

    SvaraRadera