lördag 8 februari 2014

Mitt i natten.

Intag: 1812 kalorier.

Ganska nöjd antar jag. Vet inte. Känns okej. Blev väl en ätardag? Magen känns degig, inte allt lika platt som imose. Var nära på att hetsa 3000-4000 kalorier så får vara glad. Under 2000 i alla fall. Om jag räknat rätt. Orkar inte tänka. Åt inte B&J som ligger i frysen. Nu måste jag skärpa mig under helgen. Måste klara detta. Svårt när man är hemma. Svårt med mamma ibland. Kan nog fixa det. Behöver plugga också så då går det åt tid till det.

Är så trött. Blir dizzy fast jag sitter ner. Roligt. Har ju ätit massor idag. Antar att det har med järnet och sömnen att göra. Har ingen aning. Orkar knappt fokusera blicken på det jag skriver. Funderar på att sova strax. Klockan är två snart. Ska åtminstone borsta tänderna och kissa så får vi se vad som händer sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar