onsdag 26 februari 2014

Onsdag.

Gårdagens intag: 1092.
Gårdagens uttag: 755.
Gårdagens totala: 337 kalorier.

Fastade i 27,5 timme. Efter gymmet handlade jag och Erik på Hemköp. Duschade när jag kom hem. Sedan åt jag skit. Ni ser ju. Nåväl är glad att jag åtminstone tränade så mycket om man tänker på vad jag åt. Bättre att ha tränat då än att bara ha ätit dåligt. Idag ska jag försöka äta bättre och inte fasta. Ska träna med Erik idag också. Ikväll ska vi även tvätta. Mindre kul men måste göras.

Funderar på att äta gröt men jag vet inte. Ska antagligen träffa Alex idag ett tag. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Är rädd för att behöva äta något. Men sa att jag måste hem ganska tidigt så det är bra. Ska packa ihop det som behövs, plus måste faktiskt städa lite och egentligen plugga. Sedan ska jag möta Erik och gå och träna. Sedan hem och duscha, antagligen äta och sedan tvätta vid sju.

Det är fan redan onsdag.

1 kommentar: