söndag 23 februari 2014

Ensam hemma och jag är rädd.

Gårdagens intag: 1513.
Gårdagens ut: 104.
Gårdagens totala: 1409 kalorier.


Ugh. Mindre kul men får vara nöjd. Ville äta så himla mycket mer. Precis fått min mens, mm mys. Så alla cravings kommer ju gånger hundra. Vet inte hur jag ska äta idag. Vill hetsa sönder och samtidigt inte äta alls. Jag är ensam hemma så ingen märker hur jag äter. Jag ska satsa på att inte hetsa men kanske inte svälta sönder heller. För mycket risker med det, hetsrisker. Vi får se vad dagen hamnar. Jag är inte hungrig någonstans men mina tankar är redan ute i köket. Pasta, sås, bullar, choklad, godis, skorpor, bröd. Det är så jävla svårt. Varför är det det för? Jag önskar nästan att jag var anorektiker. Ugggghhh, vad dum i huvudet jag är. Hur kan någon önska det? Mitt svar blir bara att jag åtminstone hade haft mer kontroll.

Jag vill träna men har lite ont och är seg så vet faktiskt inte om jag orkar. Skulle bli lite hemträning isåfall. Möjligtvis utomhus beroende på väder men absolut inte gymmet. För ångestladdat idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar