torsdag 20 februari 2014

Plugg.

Jag ligger på 170 kalorier. En Skyr innehöll 50 kalorier mindre än vad jag trodde och jag åt inte upp hela äpplet. Det var för surt. Försöker plugga i skolan. Det går sådär. Märks att hjärnan behöver vila. Turligt nog får vi lektionstid imorgon till hållbar utveckling. Känns bra. Ska försöka plugga hemma också. Måste ju lämna in en textanalys också. Orkar inte. Redan gjort en. Måste vi göra fler? Tydligen. Nåväl snart är det ju faktiskt lov. Lite positivitet måste man ju visa också! :)

Slutar om tio minuter och vet inte om jag ska hem och plugga eller stanna kvar och plugga. Känns inte som att jag får så mycket gjort här idag. Konstigt hur annorlunda det kan vara från dag till dag. Här om dagen kunde jag sitta över tre timmar och plugget flöt på. Tror jag drar hem.

1 kommentar:

  1. SV: kram<3 saknar att vara hemma i sverige och snacka mig dig med. snart så.^^

    SvaraRadera