fredag 28 februari 2014

Helgplanering.

Trots min misslyckade dag igår så var vågen snäll. Minus ett hekto. Inte mycket men helt klart bättre än upp. Idag måste jag ha en jättebra dag, för helgen kommer bli dålig.

Imorgon ska jag och Erik äta ute med hans familj. Det betyder onyttig mat. Dock verkar det som att jag och Erik ska träna lite innan åtminstone. Känns skönt det i alla fall! Sedan ska han till Nynäshamn medan jag åker hem. På söndagen är jag, och min familj duuh, bortbjudna till min morfar och hans fru. Lär bli asiatisk mat, eftersom att frun är från Kina. Inte den bästa maten heller kanske. Får hoppas att jag orkar träna innan det också. Försöka göra det bästa av situationen.

Igår hade jag extremt mycket ångest och mådde väldigt dåligt. Erik var snällast i världen och stannade uppe med mig sent trots att han skulle upp tidigt. Mådde bättre till slut, vilket får mig att vilja göra något fint tillbaka. Vet inte vad dock.

Idag ska jag och Erik antagligen träna. Uteblev ju som sagt igår. Vet inte om han orkar dock, han skulle smsa. Orkar han inte så ska jag försöka ta mig upp ensam innan han slutat jobba. Ingen aning om vad jag ska äta idag. Soppa kanske. Mitt net ska hamna på MAX 1000 kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar