torsdag 6 februari 2014

Jag önskar.

Har ätit ett äpple än så länge. Relativt stort dock så 80-100 kalorier. Har två äpplen till och ett päron med mig. Är hungrig men sugen på riktig mat. På varm mat. Funderar på soppa till middag, trots att det ofta triggar sötsuget. Funderar på att titta in i skolmatsalen och se vad det är för mat. Känns läskigt och lite triggande. Vi får se hur jag gör.

Har kommit igång med gymnasiearbetet idag, känns bra. Har ju hittat fler källor, alltså även böcker som man måste ha. Fan vad skönt det är. Kommer nog gå bra det här, det måste gå bra.

Fick förresten svar från läkaren igår. Har ganska bra värden men lite järnbrist har jag och bör försöka äta mer järn. Tror dock att jag mår som jag gör pga av flera saker. Problem med sömn, problem med mat, stress, noll träning. Får väl skylla mig själv. Ibland (ofta) önskar jag att jag var sjuk på riktigt. Att jag var ätstörd på riktigt. Att någon märkte och brydde sig. Att någon kunde ta hand om mig. Att det märktes.

1 kommentar: