fredag 7 februari 2014

Skolstress och hetssug.

Gårdagens intag: 1079 kalorier.

Jag vet att jag sa att jag inte skulle bli arg eller något om jag åt över 1000. Speciellt inte med futtiga kalorier och det är jag inte. Dock så är jag irriterad. För hade kunnat ligga på 800. Efter middagen låg jag på 600 kalorier och "unnade" mig choklad upp till 800. Tyvärr åt jag ännu mer och kom upp i nästan 1100. Onödigt. Magen var konstigt nog relativt platt imorse och nu med, trots att jag ätit. Känns också bra.

Struntsamma. Ny dag idag. 338 ligger jag på för tillfället. Är nöjd så länge jag inte hetsar. Fredagar och helger är farliga. Har mycket plugg och är extremt stressad, vilket leder till mer hetssug. Har ju missat en del lektioner och har en sam-uppsats till på söndag. Känns jobbigt och pratade med läraren. Blev superstressad och ledsen, vilket även ledde till att jag tänkte på mormor som gjorde mig mer ledsen... Har även ett läxförhör upp till A i natur nu. Alla fick veta det idag. Ingen är glad. Ska även skicka in en major essay på engelska senast idag. KUL LIV. Jag vill verkligen hetsa och dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar