onsdag 7 maj 2014

Barcelona.

Gårdagens intag: 617 kalorier.

Åt bara middag igår. En stor sådan. Men nyttig och proteinrik. Lite näring kan jag väl få ibland åtminstone hahah.

Idag har jag haft väldigt mycket matte och inte haft tid att sitta vid datorn. Nu är jag dock hemma och har packat kläder till Barcelona-resan! Vet inte om jag nämnt den? Jag åker hur som helst med mamma och moster imorgon och kommer hem på söndag. Lär inte ha tillgång till internet men tänkte kanske fixa lite schemalagda inlägg om saker jag velat skriva ett tag men har bara skrivit vardagstrams haha.

Har inte ätit idag än. Är sjukt sugen på socker. Funderar på att be Erik köpa något. Vill hetsa, vill svälta, vill äta lagom. Så. Jävla. Svårt. Vi får se hur det blir helt enkelt. :)

Resten av dagen ska jag spendera med att plugga, fixa naglarna, duscha och packa saker som deo och hårborste m.m. Tandborste och dylikt får packas imorgon bitti. Jag ska upp vid fem, så sjukt jobbigt haha.

Hur mår ni? Vad har ni gjort idag? Vad har ni för planer i veckan/helgen? :)

4 kommentarer:

  1. Gud vad kuuul :D hoppas du får det riktigt trevligt! Själv ska jag spendera veckan med att plugga och ha möten med min advokat eftersom jag ska vara i tingsrätten på onsdag och ha tenta på fredag. Lagom kul alltså. Uff, jag skulle vilja åka bort med.

    SvaraRadera
  2. Åh, va kul!! Vill också på semester!
    Har lite planerat nu i veckan,, eller tja.. Har möte på Försäkringskassan imorgon & på Lördag ska jag på fest hos en kompis + att jag ska sova där tills på Söndagen.. Får se vad den oplanerade delen av veckan kan ge för något kul ;)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med Barcelona! :) Åh jag känner samma, vill hetsa, äta lagom, inte äta alls. Senaste dagarna har verkligen gått skit, alltså riktigt illa, har ätit långt över min 1000-kaloriers gräns i flera dagar. Det blir som vanligt - failar jag trycker jag i mig allt jag kan "bara för att jag kan nu när jag ändå failade". Kommer ingenstans. I helgen ska jag jobba.

    SvaraRadera
  4. Nu i helgen är det en marknad i min byhåla, så jag ska feeesta som alla andra och ha en fjortisfylla, haha. Förhoppningsvis träffar jag på Hunken, hehe. Ha det så trevligt i Barcelona och njuuuut! :) Kram!

    SvaraRadera