fredag 2 maj 2014

Hets varje dag.

Gårdagens intag: 1904 kalorier.

Ganska nöjd med tanke på all hets samt att jag var ledig. Idag är jag i skolan och har "bara" ätit 230 kalorier. Känns så onödigt då jag inte ens var hungrig och ätit så mycket senaste tiden. Vet att jag kommer hetsa under helgen så tänkte väl att lite protein och vitaminer kan min kropp få I guess.

Har naturkunskap. Vi läser en artikel om pedofili. Flummigt då hela mitt gymnasiearbete handlar om pedofiler haha. Tror detta arbetsområde kommer gå bra.

Hoppas på att gå på bio med Erik idag, ovanligt, och se Divergent.

3 kommentarer:

  1. Angående hets. Förut hade jag en förjävlig hets, kunde inte sluta när jag väl hade börjat, för jag tänkte fuck it. Men när jag knäpper kort på det jag äter och lägger upp på bloggen är det lättare för mig att hindra mig själv för det. Eller så har jag bara kommit ut ur det helvetet :(
    Kramisar <3

    SvaraRadera
  2. Jag ska också på bio idag :)

    SvaraRadera
  3. Sv: vi funderade på Pompeii men jag har fått nog av katastrofer och ond bråd död just nu så vi bestämde oss för The Grand Budapest Hotel istället :)

    SvaraRadera