torsdag 15 maj 2014

God morgon!

Onsdagens kalorier: 2172.

Som sagt så var jag svag. Åt glass, hallonwienerbröd, äppelmunkar och kakor. Ingen näring, bara skit. Jag förtjänar ändå ingen näring. Åt allt detta på typ två timmar. Så normalt. Fastade sedan i 24 timmar, så det är bra. Åt middag med älskling igår och det var första riktiga maten sedan i söndags. Jag är så hälsosam!!!

Gårdagens kalorier: 335.

Så jävla bra! Fattar ni hur skönt det var att ÄNTLIGEN ha en bra dag? Jag har haft det så jävla jobbigt men igår kändes allt så jävla bra. ALLT. Skolan kändes till och med bra! Fick tillbaka en viktig uppgift i Ledarskap och organisation som jag fick A på, vilket innebär att om jag bara får A på sista uppgiften så kan jag få A i betyg! Det behöver jag verkligen, då matten går sämst. Dock hade jag muntliga nationella i matte igår. Gick fan bra! Fick 3/3 E-poäng, 1/1 C-poäng och 2/3 A-poäng. Så skönt! Dock är skriftliga nästa vecka och det är svårare och viktigare. Ska försöka satsa i alla fall.

Idag fick jag sovmorgon. Min lärare är så söt. Hon sa att hon ändå skulle sitta och rätta nationella med en annan lärare och att jag ändå alltid är i skolan, ofta sitter över m.m. Det är ändå bara gymnasiearbete jag missar och vi har ju redan lämnat in det och vi hade opponering igår. Gick bra! Det enda jag ska ändra är titeln, göra frågeställningen tydligare och lägga till källa på något ställe där jag råkat missförstått haha. Känns skönt ändå.

Får komma till skolan klockan 12:15 men jag drar nog nu, så är jag nog där runt 10:30. Behöver fixa lite. Tror en klasskompis väntar på mig dessutom. :s

1 kommentar:

  1. Duktig du är med skolarbetet! :D tycker det är så trist på universitetet att man oftast bara kan få G eller IG, i ovanliga fall (på min kurs iaf) kan man få VG. Saknar MVG ;(

    SvaraRadera