fredag 30 maj 2014

Svagast och tjockast.

Onsdagens kalorier: Ca 1400.
Gårdagens kalorier: Ca 1600.

Jag hatar mig själv. Hur kan jag vara så svag? Jag vet att det inte är hets men det är så jävla onödigt. Jag hade haft så många bra dagar i rad för en gångs skull. Nu är allt förstört. Kommer jag ens hinna gå ner till 54 på två veckor nu? Ingen aning. Den här helgen gör det inte bättre heller. Jag ska till Norrtälje idag och stannar antagligen till på söndag.

Jag känner mig så tjock och dessutom har jag ont i handen, vilket bara gör mig argare. Hjälpte mamma i källaren igår och klämde handen i en sådan där asstor och tung dörr. Så nu är jag smått handikappad. Hade tur i oturen. Hade ju kunnat bryta något eller liknande. Nu gör det mest ont, något blåmärke och handen är svår att använda.

2 kommentarer:

  1. Du är inte svag! Du har inte ens fått i dig så mycket som kroppen behöver, så jag tror inte det är nån risk att du går upp. Var inte så hård mot dig själv :/ <3

    SvaraRadera
  2. himla fin bild du har, för det första. för det andra, ja, naturligtvis är det inte för mycket och bla bla bla du vet redan allt det gör vi alla, men kämpa på fast åt rätt håll, läser din blogg. kram.

    SvaraRadera