måndag 26 maj 2014

Hemma sedan ett tag tillbaka.

Jag har varit hemma ett tag redan. Hade engelska på förmiddagen och pratade lite med några lärare och elever efteråt. Sedan bar det hemåt. Fast inte utan ett stopp på Hemköp. Har köpt proteinbar, proteinshake, riskakor och tyvärr choklad och småsaker från Delicato. Är rädd. Allt ligger orört i en låda och jag hoppas den här dagen går bra.

Den engelska presentationen idag gick bra! Fick B på den så kommer få B i betyg. Så jävla skönt! Nu är det väl mest matten jag behöver oroa mig för och lite samhällskunskapen. Vi får se hur det blir.

Ligger bara hemma i sängen nu. Väntar på Erik som troligen kommer hem vid tre. Inte träffats sedan lördagsmorgonen. Känns tomt. Vet inte vad vi ska göra. Kanske ta en promenad i det fina vädret. Annars har jag ingen aning. Har fastat i 21 timmar och hoppas att jag håller ut i tre timmar till. Jävla cravings. Jävla choklad. Även om det inte gör någon direkt skillnad egentligen så känns det bara skönt. Kontrollerat liksom. Ingen aning om vad jag ska äta idag. Enligt HSGD får jag äta 900 så tänker att jag kanske kan försöka unna mig något efter middagen. Vad nu middagen blir...

1 kommentar: