tisdag 20 maj 2014

Trött.

Gårdagens kalorier: 763.


En bra dag! Funderar på att göra HSGD, i så fall har jag åtminstone klarat av den första dagen. Ska ha det som lite guidelines iaf, hoppas det kan få bort hets. Hela min mage känns fortfarande tung och äcklig.


Alltså, jag känner mig så jävla patetisk. Jag skulle vara smal på studenten. Det kommer bli svårt men kan ju kämpa mig åt rätt håll. Jag behöver era bästa tips. Desperata tips. Liksom inte "Åh, ät hälsosamt och träna." utan saker som funkar snabbt. Jag struntar i om det är farligt. Jag kan dock inte fasta mer än till middagen. Jag behöver något att fokusera på. För när jag håller på så här så kommer jag så lätt av mig..


3 kommentarer:

  1. Det enda som funkar för mig när hetssuget sätter in är att inte ha nåt hemma att hetsa på. Släng bröd, godis, kakor osv. Om det ändå finns hemma och du inte kan slänga det, se till att det är så otillgängligt som möjligt. Frys brödet, göm skräpmaten så högt upp och långt in som möjligt så du verkligen måste anstränga dig för att komma åt det.

    SvaraRadera
  2. Åh kommer ta healty skinny dieten till stor hjälp nu.. Drick mycket vatten(funlight), tugga tuggumi, titta på mycket thinspo :) Det ska jag göra i alla fall.. kram

    SvaraRadera
  3. Sv: jo, jag bor i Sverige. Men jag gick en utländsk gymnasieutbildning och pratade bara engelska där, och sen bodde jag med mitt ex som inte kunde svenska och då pratade jag bara engelska hemma också. Fick typ aldrig träffa nån annan så det blev inte så mycket svenska utanför hemmet heller.

    SvaraRadera