lördag 24 maj 2014

Godnatt och random betygssnack!

Kalorier: 693.

Målet var ju max 940 så jag är väldigt nöjd! :D Hade kunnat varit lite bättre om jag inte hade ätit ett äpple nu på kvällen. Men hellre det än något onyttigt. Jag är faktiskt lite trött så vet inte hur länge jag tänker vara uppe idag. Erik jobbar i Nynäs så jag får sova ensam. Brukar vara svårare då men känner mig ganska utmattad.

Sa jag förresten att jag fick veta igår att jag ska få A i naturkunskapen? :D Jag trodde jag skulle få B men kompletterade lite muntligt och fick A. Så skönt! Så nu har jag åtminstone tre A:n i år. Svenska, naturkunskap och ledarskap&organisation. Känns grymt!!! Samhällskunskapen kan bli B eller A. Engelskan kan bli C eller B. Matten kan tyvärr bli D eller C. Känns surt med matten. Brukar jämt få B utan ansträngning. Dock är denna kursen svårare och jag har missat en hel del. Är glad att jag får extra merit för den i alla fall. Hoppas på det bästa!

2 kommentarer:

  1. sv: jag använder side-stepper på gymmet (den tar rumpa/lår/rygg beroende på hur du står på den) och så gör jag sumosquats hemma, 3 set x 10 rep. Det är precis som vanliga squats fast du står med fötterna brett isär, då tar det på innelåren också (:

    Hur går det för dig? Hoppas du mår bättre snart, du förtjänar också friskhet <3

    SvaraRadera
  2. Så duktigt med 3 A:n! Bra jobbat!! <3

    SvaraRadera