fredag 2 maj 2014

Mongoäckel.

Såklart är man svag.

Hetsåt två hallonwienerbröd, två äppelmunkar och en liten (40g) påse med lättsaltade chips när jag kom hem. Ligger på 1363 kalorier för stunden. Erik kom nyss hem. Han hoppade inte i duschen, jag orkar inte. Mitt hår får vara smutsigt, jag tvättade kroppen igår. (LAAAT!)

Vi ska på bio och se Divergent klockan 20. Reserverade så måste hämta 19:15. Sedan lär vi ju köpa mer socker till bion. :@ Önskar att jag var bättre på att äta MAT istället för så mycket skit. Fattar inte hur man känns mer ångestladdat än skit gör. Mongo.

2 kommentarer:

  1. omg ed-owl... <3 så jag:/

    SvaraRadera
  2. Ahaha, sådär är jag med. Skulle jag hetsa i mig samma mängd mat som jag hetsar godis osv skulle jag typ ligga på ett "normalt" intag varje dag, men mat blir man ju fet av så jag äter 30 000 kalorier av godis istället.

    SvaraRadera