onsdag 28 maj 2014

Matte.

Gårdagens kalorier: 820.

Målet var 800 så jag är nöjd ändå. Jag var ju sjukt hetssugen. Kom hem och höll på med mobilen ett tag. Däckade till slut. Bättre än att hetsa. Sedan kom Erik hem och vi kollade på Grimm. Han däckade vid tio och jag somnade inte förrän tre. Att sova på dagen är aldrig bra för mina sömnproblem.

Idag hade jag matte. Fick tillbaka nationella. D. Alltså trodde jag att jag skulle kunna höja mig till C. Får veta att jag kan höja mig till B eftersom att jag tagit så många A-poäng, det var mest att jag hade för lite E-poäng på provet som gjorde att jag inte fick ett så högt betyg på det, haha. Så konstigt. Är glad i alla fall. Hoppas verkligen jag kan få B. Skulle vara GRYMT!

Drog efter matten och träffade Erik i stan. Vi köpte skor och jag såg en jättesmal tjej i skobutiken. Alltså, sjukligt smal. Ingen snabb förbränning eller något. Hemskaste var att jag blev avundsjuk och tyckte om hennes ben. Det tyckte inte Erik. Jag är så fucked up i huvudet. Orkar inte. Har ätit massa skit idag. Ligger på 737 kalorier redan. Idag är målet 900. Hoppas jag håller det. Annars får jag dra av från morgondagens kalorier bara. Vi är hemma nu. Sedan ett tag tillbaka. Vi såg en film, "The awkward moment", den var ganska bra. Nu tror jag att vi ska se Grimm, lol, innan vi ska hjälpa mamma i källaren. Orkar inte. Nu är det i alla fall långhelg. Imorgon är det röd dag, fredag är klämdag och sedan är det ju helg på riktigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska antagligen till pappa i helgen, men vill inte vara där för länge pga mat. Kanske åker dit på fredag eller något. Inte imorgon. Vad fan ska jag göra? Kan inte alla ni bara bo i Stockholm och så kan vi ha jättemysigt imorgon? Hahah..

3 kommentarer:

  1. Haha, vill också att alla bloggare ska bo närmare, har astråkigt nu när skolan är slut :D

    Sv: jag läser dietistprogrammet :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också bo i stockhom, men tyvärr så bor jag i tråk-norrland. ¨

    Kram. <3

    SvaraRadera
  3. Så duktig du är som stod emot hetssuget <3

    SvaraRadera