måndag 26 maj 2014

Bio!

Kalorier: 877.

Målet var 900 så det fixade jag ganska precis. Åt inget förrän fem, 24-timmarsfasta, då jag smakade väldigt lite thaimat av Erik och sedan gick vi på bio. Såg Bad neighbours som var rolig men åt lite väl mycket skit. Borde ätit mer nyttiga kalorier. Är alldeles skakig nu. Satt på badkarskanten när vi borstade tänderna liksom. Hade ju KUNNAT stå men det kändes jobbigt, skakigt och svagt. Sitter i sängen och skriver det här nu, fortfarande skakig. Ska snart sova. Imorgon får jag veta hur jag ska göra med samhällskunskapen. Alltså om jag behöver komplettera någonting eller inte. I övrigt så verkar det som att det är göra rester, vilket jag inte har. De som inte har något att göra ska typ få se film. Värt. Fast egentligen så är det bra. För det är så mycket enklare att inte äta i skolan än hemma. Hur fan ska jag göra under lovet? Kommer hetsa sönder.

Är lite trött nu, ska ligga och prata lite med Erik innan vi ska sova. Hoppas ni har haft en bra dag och kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar