torsdag 1 maj 2014

Spring.

Gårdagens kalorier: Ca 3300.

Att vakna upp bland tomma kakpaket är nog något av det skamligaste som finns. Smulor i sängen. Ett halvätet kakpaket vid sängen som forts äts upp till frukost. Patetiskt försök att dölja spåren för sig själv. Se en tom cola zero håna en och sakna dagarna när man var duktig. Jag hatar mig själv.

Idag är det röd dag, så ingen skola idag heller. Måste dit imorgon, trots att jag mår dåligt fortfarande. Denna vecka har jag varit i skolan på måndagens första lektion, 9-11:15, engelska. Annars har jag varit hemma. Blir inte bättre. Får inte missa morgondagens lektioner. Orkar inte, orkar ingenting. Orkar inte äta, orkar inte låta bli att äta. Hur fan kan det vara så?

Mamma ringde nyss. Hon har varit i stan och är på väg hem nu. Fast hon ville handla i centrum och ville att jag skulle möta henne där om typ 30 minuter. Sa ja. Hoppas det blir bra och ångestfritt. Lär ju hända...

Sitter och lyssnar på BMTH och spelar onödiga Farm-spel. Orkar inte tänka mer. Kan ingen skjuta mig, ge mig droger eller fly med mig?

3 kommentarer:

  1. Fly låter bäst :C vi flyr till djungeln där det bara finns papayor och bananer att hetsa på.

    SvaraRadera
  2. Kan fly tillsammans och lyssna på bmth tills jorden går under.<3

    SvaraRadera
  3. hatar att man ''måste'' äta upp varenda smula. kan aldrig slänga mat...
    vill oxå fly och bara slippa all denna skit! kram

    SvaraRadera