torsdag 15 maj 2014

Ops!

Okej, jag stannade hemma. Har pluggat i alla fall. Blev precis klar med en uppgift som ska in imorgon så det känns skönt. Tyvärr är det lättare att äta hemma och jag stod emot länge. Tills jag blev triggad. Av vad? Ilska. Varför? Jo för att när jag väl gjort klart uppgiften som ska in imorgon och jag hade tryckt på spara knappen så hade den ändå inte sparats, eftersom att jag öppnat uppgiften ur mail och inte sparat ner den på datorn... Blev arg. Åt kakor. Nu har jag i alla fall skrivit om arbetet. Tur att det inte var så mycket. Ska bara vara en sida långt men ändå. Chokladflarn förresten. Ska räkna på kalorier strax.

Erik fyller år idag. Jag och mamma köpte hans parfym. Ska upp till centrum och köpa inslagningspapper, hej sista minuten, och kanske lite grejer till att baka något. Typ muffins. Vi ska tydligen ut och äta med hans kompis och kompisens flickvän. Fan, hur ska jag då sköta mig idag? Får hoppas att det inte slutar i hets och att jag hamnar på ett okej intag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar